سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صابر
  • صابر ( دوشنبه 87/5/7 :: ساعت 7:54 عصر)

    بسم الله

     

     

    ما عندکم ینفد و ما عند الله باق ولنجزین الذین صبروا اجرهم باحسن ما کانوا یعلمون(97)    سوره نحل

    (آن چه نزد شماست تمام شدنی است و آن چه نزد خداست ماندنی است و قطعاً‏به کسانی که شکیبایی کرده اند اجرشان را براساس بهترین کاری که می کردند می دهیم.)




  • صابر ( شنبه 87/4/1 :: ساعت 10:32 صبح)

    متن سخنرانی دکتر کوشکی در همایش"چگونه به اسراییل کمک می کنیم؟"

    "به نام او "

    مردم کوفه یک اشتباه تاکتیکی داشتند، می‌خواستند دنیا و آخرت را با هم داشته باشند. اما به هیچ کدامشان نرسیدند. و ملعون دنیا و آخرت شدند. چرا و با چه رویی زیارت عاشورا می‌خوانیم و کسانی را که و شایعت و بایعت و تنقبت علی قتالک را لعن می‌کنیم در حالیکه ما این کار را می‌کنیم، لوازم آرایشی خود را از شرکتهای حامی صهیونیسم خریداری می‌کنیم، شرکتهایی که تابلو دارند!

     امروز سومین روزی است که در غزه، نان پیدا نمی‌شود، چون تمام نانوایی‌ها بسته‌اند، چون سوخت نیست و سوخت اضطراری بیمارستان­های غزه دیشب به اتمام رسید و حال باید آنها به چنین فضایی عادت کنند، و آدم باید پدر یا مادر باشد که بفهمد چه حسی دارد که فرزند بیمارش در بیمارستان بدون برق، در حال مرگ است. و عرض کنم حضور شما که احساس چنین شرایطی برای کسی که پدر باشد یا مادر و کسی که انسان باشد خیلی سخت نیست و کافیست که لااقل مثل انسان دوستهای آمریکایی و لامذهب، رگ انسان دوستی­مان گل کند و ببینیم که چه اتفاقی در حال وقوع است و ما در کجای این اتفاق قرار داریم ... سال­های سال است که برای بسته شدن آب بر روی امام حسین (ع) و یارانش گریه می‌کنیم و کسانی را که در این میان نظاره کردند و ساکت بودند لعنت (لعن) می‌کنیم، کسانی­که اسرجت و الحمت و تنقبت لقتالک ... کسانیکه اسب­ها را زین کردند و کسانی که تدارکات را آماده کردند تا آب بروی امام حسین (ع) بسته شد.

     و روزگاری تاریخ و بشریت کسانی را که اسرجت و الجمت و تنقبت برای مردم غزه را لعنت خواهد کرد، کسانی که تدارکات و پشتیبانی را برای بستن حیات بر روی مردم غزه فراهم کردند. و ما کجای این قضیه هستیم،؟! تنها کشور شیعی جهان، کشوری با ادعای بزرگ و ادعای ام القری جهان اسلام، مثل همه کشورهای مسلمان دیگر، به شدت محکوم می‌کنیم، ما حتی حاضریم در هر نوبت، سخنگوی وزارت امور خارجه یکبار را برای ابراز نگرانی کند، دوبار محکوم نماید و یکبار هم به شدت محکوم نماید ... ؟! همان کاری که مسئولین عربستان و پادشاه اردن انجام می­دهند، همان کاری که بان کیمون دبیرکل سازمان ملل انجام می­دهد. کاری که همه روسای دنیا می‌کنند، ما هم اظهار نگرانی می‌کنیم و محکوم می‌کنیم و البته این خیلی خوب است و حواسمان نیست که در زمره کسانی قرار گرفتیم که داریم تدارکات و پشتیبانی را برای رژیم صهیونیستی فراهم می‌کنیم ... خواسته یا ناخواسته ... ؟! بدون هیچ تعارفی، این در حالی است که ادعاهای ضد صهیونیستی ما گوش دنیا را پر کرده است. یکی ... یکی.


    رئیس جمهور ما افتخارش این است که بعد از سال­های سال، بعد از 16 سال پشت تریبونی قرار گرفته است و از قول امام راحل گفته که اسرائیل باید از بین برود و آن جمله از قول امام (ره) دیگر تکرار شد و تلویزیون ما هم پخش نکرد چون خطر داشت و به صرفه هم نبود! افتخارش این است که ماجرای هلوکاست را مطرح کرده است و افتخارمان این است که روز قدس راهپیمایی برگزار کنیم و بدین وسیله وجدان­های خویش را تسکین دهیم و ابراز همدردی نمائیم با مردم مظلوم فلسطین ... ؟!

     بعد از نماز جمعه روغن ریخته را نذر امام زاده می‌کنیم و از آن­جا که امت حزب ا... از سمت میدان فلسطین به سمت منازلشان در حال حرکتند، پلاکاردهایی به دستشان می­دهیم تا محاصره غزه را برای هزارمین بار محکوم کنیم و حاضریم ده هزار بار دیگر هم جنایات اسرائیل را محکوم کنیم، ابراز نگرانی کنیم، مجلس ختم نمادین برگزار کنیم؛ چون هزینه‌ای ندارد.

     اما یک اتفاقی در حال وقوع است،‌ هما­ن­طوری­که بسیاری از مردم کوفه، با وجدان­هایی درد گرفته شاهد بسته شدن آب به روی خاندان اهل بیت بودند ما هم با وجدان­های درد گرفته شاهد بسته شدن رگ­های حیات به روی یک و نیم میلیون نفر انسان، نه برادر دینی ... و نه مسلمان و ... نه مظلوم، که اگر مظلوم باشد : کل سمع رجلاً ینادی یا للمسلمین ... و اگر مسلمان باشد :

     فقد یهتم بامور المسلمین و ... در هر حال یک و نیم انسان و موجود زنده با رگهای حیات غزه در حال بسته شدن است و ما نه تنها تماشاچی هستیم که تدارکاتچی هم هستیم و باید یک زمانی و یک روزی جوابگو باشیم همان­طور که مردم کوفه در طول تاریخ دارند محاکمه می‌شوند. و وزیر ارشاد ما باید جواب دهد که آقای وزیر ارشاد دولت اصولگرا؛ آقای صفار هرندی، برای سومین سال پیاپی است که شرکت 50 درصد سهام وابسته به شرکت نستله اسرائیل، ساپورتر مالی جشنواره فجر است و در آن­جا غرفه برپایی کند و به سینمای ویژه دست اندرکاران نسکافه رایگان ارائه می‌دهد با افتخار تمام ... ؟! و هزار بار تذکر داده می‌شود اما هیچ اتفاقی نمی­افتد و هر سال با شکوه­تر از سال گذشته، در سینمای ویژه دست اندرکاران چه بسیار روزنامه نگاران و کسانیکه برای گرفتن نسکافه رایگان از حامی جشنواره فجر صف می‌بندند آن­هم در دولت اصولگرای نهم، که وزیرش آقای صفار هرندی است. ! در عصر اصلاحات، در عصری که همه می‌دانند که این شرکت چه نسبت و پیوندی با رژیم صهیونیستی دارد، حتی خواجه حافظ شیراز هم می­داند، اما آقای صفار هرندی نمی‌دانند، چون اگر بدانند و این کار را کرده باشند خیلی بد می‌شود ... مسئولین نوشابه سازی مشهد ان شاء ا... که نمی‌دانند با البته خودشان بر روی شیشه‌های نوشابه، می‌نویسند : تحت لیسانس کوکاکولای نیویورک.

    ولی احتمالاً نمی‌دانند که نیویورک کجاست؟! و کوکاکولا چی هست؟! و  احتمالاً از رژیم صهیونیستی هم چیزی نشنیدند؛ ما حمل بر صحت می‌کنیم. که اگر شنیده باشند و بدانند که ... .

    تاریخ تدارکاتچی‌های رژیم صهیونیستی را لعنت خواهد کرد !

     اسرائیل با افتخار تمام به شرکت­های حامی خودش، جایزه می‌دهد و آن­ها را معرفی می‌نماید و ما با افتخار تمام اجازه فعالیت می‌دهیم و کار اقتصادی می‌کنیم و از سوی دیگر اسرائیل را هم محکوم می‌کنیم؛ پس هم دنیا را داریم و هم آخرت را، چه چیزی از این بهتر ... ؟!

     و وای اگر از پس امروز بود فردایی ... ، قیامتی باشد و در قیامت جایی که سر قاضی آنرا نمی‌شود کلاه گذاشت، جایی که قاضی آن لفاظی را قبول نمی‌کند. و جایی که به قاضی آن نمی‌شود گفت که مسائل پشت پرده را نمی‌دانید، جایی که نمی‌شود گفت : کار اجرایی نکرده‌ای؟! آن­جا اگر پرسیده شود که آقای جمهوری اسلامی، آقای هاشمی رفسنجانی، آقای خاتمی، آقای احمدی نژاد، قانونی در این مملکت تصویب شد در جهت تحریم شرکت­های حامی اسرائیل، ممانعت از ورود کالاهایی که از طرف این شرکت تهیه می‌شوند و ممنوعیت هرگونه کمک غیرمستقیم مالی به رژیم صهیونیستی، و هیچ­کدامتان اجراء نکردید. نه هاشمی رفسنجانی نویسنده اولین کتاب درباره قضیه فلسطین، کسی­که سرقفلی تمام خطبه‌های نماز جمعه، بیست ساله روز قدس برای ایشان بوده است. و نه آقای خاتمی، که حتماً داغدار فرزندان مظلوم فلسطین است و با آن­ها ابراز همدردی می‌کند. و نه آقای احمدی نژاد؛ دارنده اولین امتیاز مقابله با صهیونیسم در قم 21.

     19 اردیبهشت سال 1369، مجلس شورای اسلامی ایرانی قانونی را تصویب می‌کند که راه را برای هرگونه کمک غیرمستقیم و مستقیم از طرف اقتصاد جمهوری اسلامی به اقتصاد حامیان رژیم صهیونیستی بسته باشد و این قانون تصویب می‌شود، اما هیچ­وقت اجرایی نمی‌گردد.

    و ان شاء الله که آقای هاشمی این را نمی‌دانست چون اگر می‌دانست و کاری نمی‌کرد ... ان شاء ا... که آقای حاتمی نمی‌دانست و ان شاء ا... که آقای احمدی نژاد که مشغول کار عمرانی و سفرهای استانی هستند، این نکته کوچک یادشان رفته است، ان شاء که وزیر ارشاد و وزیر بازرگانی هم یادشان رفته و وزیر صنایع هم نمی‌دانستند و آستان قدس رضوی هم همین­طور.
     و همه ماها که برای زیارت امام رضا به مشهد می‌رویم و برای تکمیل زیارتمان نوشابه مشهد را می‌خوریم هم نمی‌دانیم.
     الناس علی دین ملوکهم، ما که نمی‌توانیم کاتولیک­تر از پاپ شویم، دولت جمهوری اسلامی ایران اجازه داده است پس طیباً طاهرا، حال یا آستان قدس تولید می‌کند و یا شرکت نماینده ایرانی نستله، می‌خوریم و البته مرگ بر اسرائیل هم می‌گوئیم.
     مردم کوفه یک اشتباه تاکتیکی داشتند، می‌خواستند دنیا و آخرت را با هم داشته باشند. اما به هیچ کدام­شان نرسیدند. و ملعون دنیا و آخرت شدند. چرا و با چه رویی زیارت عاشورا می‌خوانیم و کسانی را که و شایعت و بایعت و تنقبت علی قتالک را لعن می‌کنیم در حالی­که ما این کار را می‌کنیم، لوازم آرایشی خود را از شرکت­های حامی صهیونیسم خریداری می‌کنیم، شرکت­هایی که تابلو دارند!

     و این­جا سندی است که من خجالت می‌کشم بخوانم که وقتی یک آدم بیکار و علاف به دولت جمهوری اسلامی اعتراض می‌کند که چرا محصولات شرکتهای حامی صهیونیزم وارد می‌شود و اجازه فعالیت دارد و شرکت خوشگوار مشهد را مثال می‌زند، جواب رسمی دولت جمهوری اسلامی این است :

     «ما تحقیق کردیم شرکت خوشگوار مشهد در اسرائیل ثبت نشده، پس اسرائیلی محسوب نمی‌شود و فعالیتش اشکالی ندارد» من امیدوارم که چنین جوابی در محضر دادگاه الهی که اگر وجود داشته باشد پذیرفته شود و اگر پذیرفته نشود، وای اگر از پس امروز بود فردایی؟!

     آقای احمدی نژاد در یک بخشنامه رسمی نوشابه را ممنوع کرد و دوغ را جایگزین آن نمود، این قانون اندازه یک دوغ و نوشابه هم برای دولت احمدی نژاد ارزش نداشت، چرا باید این قانون متروک بماند.

     هزاران بار، از مطبوعات اصولگرا خواستیم که مطلبی در این­مورد به چاپ برسانیم در پاسخ گفتند که آقای احمدی نژاد به اندازه کافی درگیری دارند، حال شما دیگر مزید بر علت نگردید و دعا کنید که مردم فلسطین را خداوند نجات بدهد، ولی نجات نداد ... ؟! ان الله لا یغیر ما بقوم ...

      از پا حسین افتاده و ما برپای بودیم

     زینب اسیری رفت و ما بر جای بودیم

      از دست ما بر ریگ صحرا لعنت کردند

      دست علمدار خدا را قطع کردند


    از دست ما؟! یعنی ما کمک کردیم، اگر شهید مطهری 30 سال پیش فریاد می‌زند که شمر امروز ما موشه دایان است پس جبهه مقابل آن می‌شود سپاه امام حسین (ع).

     موشه دایان آن زمان شمر بود یعنی الان دان هالودز شمر است، الان وزیر دفاع رژیم صهیونیستی شمر است. پس جبهه مقابلش جبهه امام حسین است ولی در این میان نقش ما چیست؟ و کجاست؟! چرا باید فلان شرکت سیگارسازی حامی صهیونیسم 150 میلیون دلار در ایران فروش کند. چرا؟!

    باید تکلیف خودمان را روشن کنیم اگر قرار است رژیم صهیونیستی را به عنوان دشمن استراتژیک خودمان بشناسیم که حتماً این­گونه است، و هر چه که بر سرمان می‌آید به خاطر دشمنی با رژیم صهیونیستی است، دنیا با ما چه مشکلی دارد، عمده مشکلاتی که جهان کفر و استکبار با ما دارد این است که مبنای اعتقادات ما بر این است که اسرائیل باید از بین برود»
     دشمنی آنها با ما سر این جمله است که اگر این را پس بگیریم، همه چیز حل می‌شود؛ انرژی هسته‌ای آزاد می‌گردد؛ مثل پاکستان و ... چون این کشورها برای نابودی اسرائیل شعاری و اقدامی نمی‌کنند بنابراین انرژی هسته‌ای ایشان هم الحاقی و
    NPT نیست و حق مسلمشان است!؟ اگر واقعاً این است؛ باید بدانیم که اعتقاد به شی، اعتقاد به لوازم آن­ را هم در پی دارد. این خیلی عجیب است که بگوئیم اسرائیل دشمن استراتژیک ماست ولی از سوی دیگر ده­ها میلیون دلار به شرکت­های حامی اسرائیل کمک نمائیم.

    هیچ کس نمی‌گوید که احمدی نژاد از اسرائیل پول گرفته، هاشمی رفسنجانی طرفدار اسرائیل است هیچ کس نمی‌گوید که خاتمی دشمن فلسطین است ... نه ... ! مگر مردم کوفه دشمن امام حسین (ع) بودند همه پشت سر ایشان نماز می‌خواندند و به عنوان امام جماعت عادل ایشان را قبول داشتند. و اصلاً نامه نوشتند که ایشان در کوفه حاکمیت نماید، دشمن امام حسین نبودند. تاریخ ثبت کرده است کسانی که در سپاه عمر سعد بودند زمانی­که بر علی اصغر تیر می‌زدند اشک‌هایشان جاری می‌شد و بر مظلومیت امام و یارانش می‌گریستند ولی همین‌ها، ملعونند، ملعون کسی است که این صحنه را می‌بیند ولی در سپاه یزید باقی می‌ماند و می‌جنگد وزارت محترم امور خارجه در پاسخ به اظهارات شورانگیز شما دانشجویان اسامی 500 شرکت اسرائیل را از اینترنت بدست آورده است که در اسرائیل ثبت شدند و هیچ­کدامشان در ایران شعبه ندارد، اصلاً این قانون نمی‌گوید شرکت­های اسرائیلی، متن قانون می‌گوید که کمپانی‌ها و موسسات و شرکت­های وابسته به صهیونیزم، تمامی صهیونیست­ها که الزاماً اسرائیلی نیستند، جرج بوش یک صهیونیست است ولی آمریکایی است و اسرائیلی نمی‌باشد. خیلی از این صهیونیست­ها، هلندی هستند مثل Shell , Nike .

     انگیزه این صحبت­ها این بود که حداقل مثل مردم کوفه نباشیم و مثل افرادی باشیم که بعد از واقعه عاشورا توبه کردند و به خونخواهی حسین (ع) دست به قیام علیه باطل زدند و راهشان را مشخص کردند.





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    سالگرد شهادت................
    [عناوین آرشیوشده]