سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صابر
  • صابر ( دوشنبه 87/1/26 :: ساعت 10:30 صبح)

     فشار گسترده استانداری شیراز به انجوی نژاد: ابداً موضع گیری نکن!/ تشویق استانداری به شکایت خانواده ی شهدا و مجروحان حادثه از کانون رهپویان وصال

     
       خبرنگار خبرگزاری انتخاب گزارش داد: سید محمد انجوی نژاد مدیر کانون رهپویان وصال طی دو روز اخیر، با فشارهای گسترده مواجه شده است.

    خبرنگار خبرگزاری انتخاب گزارش داد حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد مدیر کانون رهپویان وصال طی دو روز اخیر، با فشارهای گسترده مواجه شده است.


    بنابراین گزارش، استانداری شیراز با دعوت از انجوی نژاد ، از وی خواسته ابداً در مورد انفجار تروریستی شب گذشته واکنشی نشان ندهد.


    به گزارش خبرنگار ما، همچنین مسئولان استانداری از خانواده ی شهدا و مجروحان این حادثه خواسته اند تا از کانون رهپویان وصال شیراز شکایت کنند.


    این در حالی است که بنا به گزارشات تایید شده، مواد منفجره بسیار قوی در لا به لای مین های تزیینی (بدون چاشنی) گذاشته شده است.


    در همین حال، خبر می رسد با درخواست فرمانداری شیراز یک گروه ویژه برای بررسی دقیق‌تر حادثه انفجار در حسینیه سیدالشهداء شیراز عصر دیروز وارد این شهر شد.

    یک منبع آگاه در فرمانداری شهر شیراز در این باره به خبرنگار انتخاب گفت: یک گروه استانی از دیشب [شنبه شب] بررسی ابعاد این حادثه را آغاز کرده و یک گروه دیگر هم عصر دیروز از تهران وارد شیراز شده که با ورود سومین گروه و بررسی دقیق این حادثه ، نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

    وی وقوع انفجار را در این حادثه تأیید کرد اما در خصوص علل آن گفت: وظیفه داریم با بررسی کارشناسانه و دقیق علت اصلی حادثه را اطلاع رسانی کنیم.

    این منبع آگاه وجود تجهیزات دوران دفاع مقدس در حسینیه سید الشهداء را یکی از علل بررسی همه جانبه این حادثه اعلام کرد.

    خبرنگار انتخاب به نقل از شاهدین حاضر در حسینیه می افزاید: با توجه به اینکه ادوات نظامی بدون چاشنی بوده اند، احتمال انفجار خود به خودی آنها منتفی است.



    منبع : انتخاب





    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    سالگرد شهادت................
    [عناوین آرشیوشده]